De la 7.200€ (TVA inclus)
De la 7.400€ (TVA inclus)
De la 7.700€ (TVA inclus)
648 CMC DE DISTRACȚIE
Cu liniile sale frumos sculptate și cu motorul twin paralel de 648 cmc, Continental GT 650 amintește de o epocă de aur a motociclismului. Cutia sa de viteze cu șase trepte cu ambreiaj glisant a fost special dezvoltată și proiectată pentru a oferi cel mai bun echilibru în toate condițiile de rulare, în timp ce discurile față flotante cu etriere cu două pistoane, derivate din Brembo, și sistemul ABS cu dublu circuit asigură o frânare constantă cu reacție progresivă.
TESTATĂ ȘI DOVEDITĂ
Cadrul motocicletei, dezvoltat în colaborare cu legendara companie Harris Performance, a fost testat în detaliu pentru durabilitate și oferă un echilibru și o manevrabilitate superioare. Împreună cu o suspensie fin reglată, cu amortizoare duble „piggy-back” pe gaz, șasiul garantează că GT 650 este o motocicletă dinamică, vioaie și agilă.
ABORDEAZ-O CU HOTĂRÂRE ȘI DETERMINARE
Noul GT 650 este un ecou al stilului predecesorilor săi, dar este o motocicletă complet nouă. Ergonomia sa asigură un acces ușor la ghidonul de tip clip-on, pentru un mix optim între manevrabilitate și confort. Suporturile pentru picioare poziționate în spate îmbunătățesc spațiul de manevră în viraje, înclinând pilotul în față și oferind o senzație sportivă de „unu la unu” cu GT, ceea ce o face la fel de distractivă indiferent dacă ieși la o tură rapidă sau străbați drumurile tale preferate.
TOTUL STĂ ÎN DETALII
Jantele deosebite din aliaj turnat de pe variantele Blacked Out sunt echipate cu anvelope fără cameră, ceea ce reduce la minimum eventualele pene și opriri neplăcute. Un far complet nou combină estetica old-school cu lumini LED moderne pentru o vizibilitate sporită. Confecționate folosind materiale de calitate superioară, noile butoane de comandă au o mai mare aderență și o senzație îmbunătățită.
GALERIE
SPECIFICAȚII
Tip motor | SOHC, doi cilindri în paralel, 4 timpi, răcire aer-ulei |
Capacitate cilindrică | 648 cc |
Raport de compresie | 9.5:1 |
Alezaj și cursă | 78 x 67.8 mm |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
Transmisie | Manuală în 6 trepte |
Transmisie finală | Pe lanț |
Putere maximă | 46.3 cp |
Cuplu maxim | 52.3 Nm / 5250 rpm |
Ambreiaj | Umed, multidisc |
Suspensie față | Furcă telescopică, diametru de 41 mm, cursă de 110 mm |
Suspensie spate | Amortizoare duble cu preîncărcare reglabilă, cursă de 88 mm |
Frâne față | Disc de 320 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Frâne spate | Disc de 240 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Anvelope față | 100/90 - R18 M/C 56H, tubeless |
Anvelope spate | 130/70 - R18 M/C 63V, tubeless |
Jante | 18", aliaj / spițate |
Ampatament | 1398 mm |
Gardă la sol | 174 mm |
Lungime x Lățime x Înălțime | 2119 x 780 x 1067 mm |
Unghi înclinare furcă/cursă | 24° / 106 mm |
Înălțime șa | 804 mm |
Capacitate rezervor | 12.5 L |
Greutate | 214 kg |
Instrumentar de bord digital-analogic |
Display LCD cu kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil |
Dotări | Lumini LED, port USB, sistem ABS, șa ergonomică |