banner-web-continental-gt-new.png

Continental GT 650 Single

De la 7.200€ (TVA inclus)

 

Continental GT 650 Dual

De la 7.400€ (TVA inclus)

 

Continental GT 650 Alloy / Custom

De la 7.700€ (TVA inclus)

 

648 CMC DE DISTRACȚIE

Cu liniile sale frumos sculptate și cu motorul twin paralel de 648 cmc, Continental GT 650 amintește de o epocă de aur a motociclismului. Cutia sa de viteze cu șase trepte cu ambreiaj glisant a fost special dezvoltată și proiectată pentru a oferi cel mai bun echilibru în toate condițiile de rulare, în timp ce discurile față flotante cu etriere cu două pistoane, derivate din Brembo, și sistemul ABS cu dublu circuit asigură o frânare constantă cu reacție progresivă.

 

TESTATĂ ȘI DOVEDITĂ

Cadrul motocicletei, dezvoltat în colaborare cu legendara companie Harris Performance, a fost testat în detaliu pentru durabilitate și oferă un echilibru și o manevrabilitate superioare. Împreună cu o suspensie fin reglată, cu amortizoare duble „piggy-back” pe gaz, șasiul garantează că GT 650 este o motocicletă dinamică, vioaie și agilă.

continental-gt-location-1.jpg
continental-gt-location-2.jpg

 

ABORDEAZ-O CU HOTĂRÂRE ȘI DETERMINARE

Noul GT 650 este un ecou al stilului predecesorilor săi, dar este o motocicletă complet nouă. Ergonomia sa asigură un acces ușor la ghidonul de tip clip-on, pentru un mix optim între manevrabilitate și confort. Suporturile pentru picioare poziționate în spate îmbunătățesc spațiul de manevră în viraje, înclinând pilotul în față și oferind o senzație sportivă de „unu la unu” cu GT, ceea ce o face la fel de distractivă indiferent dacă ieși la o tură rapidă sau străbați drumurile tale preferate.

 

TOTUL STĂ ÎN DETALII

Jantele deosebite din aliaj turnat de pe variantele Blacked Out sunt echipate cu anvelope fără cameră, ceea ce reduce la minimum eventualele pene și opriri neplăcute. Un far complet nou combină estetica old-school cu lumini LED moderne pentru o vizibilitate sporită. Confecționate folosind materiale de calitate superioară, noile butoane de comandă au o mai mare aderență și o senzație îmbunătățită.

SPECIFICAȚII

Tip motor SOHC, doi cilindri în paralel, 4 timpi, răcire aer-ulei
Capacitate cilindrică 648 cc
Raport de compresie 9.5:1
Alezaj și cursă 78 x 67.8 mm
Alimentare Sistem de injecție electronic EFI
Transmisie Manuală în 6 trepte
Transmisie finală Pe lanț
Putere maximă 46.3 cp
Cuplu maxim 52.3 Nm / 5250 rpm
Ambreiaj Umed, multidisc
Suspensie față Furcă telescopică, diametru de 41 mm, cursă de 110 mm
Suspensie spate Amortizoare duble cu preîncărcare reglabilă, cursă de 88 mm
Frâne față Disc de 320 mm cu etrier flotant cu două pistoane
Frâne spate Disc de 240 mm cu etrier flotant cu două pistoane
Anvelope față 100/90 - R18 M/C 56H, tubeless
Anvelope spate 130/70 - R18 M/C 63V, tubeless
Jante 18", aliaj / spițate
Ampatament 1398 mm
Gardă la sol 174 mm
Lungime x Lățime x Înălțime 2119 x 780 x 1067 mm
Unghi înclinare furcă/cursă 24° / 106 mm
Înălțime șa 804 mm
Capacitate rezervor 12.5 L
Greutate 214 kg
Instrumentar de bord digital-analogic

Display LCD cu kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil

Dotări Lumini LED, port USB, sistem ABS, șa ergonomică