
De la6.500€ (TVA inclus)
NOUL STANDARD MONTAN
O motocicletă cu un puternic ADN de aventură, dar care rămâne fidelă filozofiei noastre de motociclism pur. Noul Himalayan păstrează capacitatea, versatilitatea și libertatea de a ajunge oriunde te poartă aventura. Fără nimic în plus de care să nu ai nevoie, dar cu tot ce îți trebuie pentru vremurile în schimbare.
AVENTURA I SE POTRIVEȘTE CA O MĂNUȘĂ
Cel mai bun șasiu este cel pe care nici nu-l simți. De la combinația versatilă de roți de 21” pe față și 17” pe spate, la scărițele mari pentru enduro și ghidonul lat, Himalayan lucrează împreună cu tine în orice situație, pe șosea sau în off-road. Șaua îngustă și rezervorul sculptat îți permit să-ți așezi ferm picioarele pe sol atunci când te oprești, în timp ce garda la sol mai mare și suspensia cu cursă lungă îți dau libertatea să alegi cele mai dificile trasee.


CAPABILĂ. FIABILĂ. FUNCȚIONALĂ.
Suspensia de calitate îți permite să menții motocicleta pe traiectoria aleasă chiar și pe cele mai accidentate terenuri, și fix asta oferă furca inversată Showa. Șasiul din oțel este mai rezistent, mai rigid și mai îngust între picioare, pentru un confort sporit atunci când conduci în picioare. Echipată cu șa dublă Black Rally (860 mm), motocicleta oferă confort optim atât pilotului, cât și pasagerului.
ECHIPARE COMPLETĂ DIN FABRICĂ
Unul dintre punctele forte ale noului Himalayan Rally este configurația sa complet echipată din fabrică. Riderii pot avea un Himalayan care vine gata dotat cu accesorii de aventură atent selecționate. Cu apărători de mâini Black Rally, șa Black Rally pentru confort pe distanțe lungi și apărătoare de noroi Rally pentru traseele accidentate, Himalayan Rally vine pregătit în totalitate pentru explorare.
SPECIFICAȚII
| Tip motor | DOHC, monocilindric, 4 timpi, răcire cu lichid |
| Capacitate cilindrică | 452 cc |
| Raport de compresie | 11.5:1 |
| Alezaj și cursă | 84 x 81.5 mm |
| Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
| Transmisie | Manuală în 6 trepte |
| Transmisie finală | Pe lanț |
| Putere maximă | 40 cp |
| Cuplu maxim | 40 Nm / 5500 rpm |
| Ambreiaj | Umed, multidisc, slip & assist |
| Suspensie față | Furcă telescopică inversată Showa, diametru de 43 mm, cursă de 200 mm |
| Suspensie spate | Monoamortizor, cursă de 200 mm |
| Frâne față | Disc hidraulic de 320 mm, cu etrier flotant cu două pistoane |
| Frâne spate | Disc hidraulic de 270 mm, cu etrier flotant cu un piston |
| Anvelope față | 90/90 - R21, tubeless |
| Anvelope spate | 140/80 - R17, tubeless |
| Jante | 21" / 17", spițate |
| Ampatament | 1510 mm |
| Gardă la sol | 230 mm |
| Lungime x Lățime x Înălțime | 2285 x 900 x 1316 mm |
| Unghi înclinare furcă/cursă | 26.5° / 127 mm |
| Înălțime șa | 860 mm |
| Capacitate rezervor | 17 L |
| Greutate (cu 90% combustibil și ulei) | 196 kg |
| Instrumentar de bord digital |
Display TFT de 4" cu conectivitate Bluetooth, kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil |
| Dotări |
Anvelope tubeless, șa dublă, apărători de mâini, parbriz, navigație Google Maps, lumini LED, port USB-C, comenzi media, ABS comutabil cu dublu circuit, moduri de rulare selectabile |
