banner-web-classic-350.png

Classic 350 Halcyon

De la 5.000€ (TVA inclus)

 

Classic 350 Signals / Dark

De la 5.100€ (TVA inclus)

 

Classic 350 Chrome

De la 5.200€ (TVA inclus)

 

MAI PUTERNIC DECAT TIMPUL

În centrul Classic 350 se află o inimă complet nouă care bate într-un ritm unic, asociată cu un nou șasiu twin downtube care rulează puternic și precis. Classic este aliatul tău indiferent de destinație, cu construcția sa fiabilă și frânele pe disc cu diametru mare pentru o frânare superioară. Modelul Classic este dotat și cu un confort superior, șaua sa mai lată asigurându-i pilotului o călătorie relaxantă.

 

CLASIC ATEMPORAL

Noul Classic 350 continuă să întruchipeze tradițiile și măiestria trecutului pe măsură ce renaște. Inspirat de modelul G2 de după război, născut pentru prima dată în anii 1950, noul Classic 350 continuă să fie o mărturie a design-ului atemporal care a uimit lumea motociclismului în zilele de glorie ale motociclismului britanic. Rezervorul de combustibil Classic în formă de lacrimă, sunetul distinctiv și farul consacrat Casquette - toate se armonizează ca un tot unitar, reîntregind capodopera care este acum Classic 350.

classic-350-gallery-02.jpg
classic-350-gallery-01.jpg

 

MAI LIN CU FIECARE CĂLĂTORIE

Alunecând pe șosea, bucurându-se de viraje, străbătând orașul sau șerpuind de drumuri rurale, noul Classic este echipat cu ghidon mai mare și anvelope mai late pentru o manevrabilitate sigură și fără efort. Cu o injecție de combustibil ireproșabilă și un ambreiaj ușor pentru schimbări line de viteză, noul Classic 350 oferă cea mai rafinată experiență de rulare, care îi va liniști, fermeca și încânta pe piloți.

 

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE

Atemporal înseamnă și în pas cu vremurile, iar noul instrumentar de bord Classic combină eleganța unui vitezometru analogic cu funcționalitatea unui afișaj LCD. Royal Enfield TripperTM, un dispozitiv intuitiv de navigație turn-by-turn, te ajută să traversezi munții, țărmurile și orașul deopotrivă. Un port USB discret montat sub ghidon permite încărcarea în orice moment.

SPECIFICAȚII

Tip motor SOHC, monocilindric, 4 timpi, răcire aer-ulei
Capacitate cilindrică 349 cc
Raport de compresie 9.5:1
Alezaj și cursă 75 x 85.8 mm
Alimentare Sistem de injecție electronic EFI
Transmisie Manuală în 5 trepte
Transmisie finală Pe lanț
Putere maximă 20.4 cp
Cuplu maxim 27 Nm / 4000 rpm
Ambreiaj Umed, multidisc
Suspensie față Furci telescopice, diametru de 41 mm, cursă de 130 mm
Suspensie spate Amortizoare duble cu preîncărcare reglabilă în 6 trepte, cursă de 102 mm
Frâne față Disc de 300 mm cu etrier flotant cu două pistoane
Frâne spate Disc de 270 mm cu etrier flotant cu un piston
Anvelope față 100/90 - 19 - 57P
Anvelope spate 120/80 - 18 - 62P
Jante 19" / 18", spițate
Ampatament 1390 mm
Gardă la sol 170 mm
Lungime x Lățime x Înălțime 2145 x 785 x 1090 mm
Unghi înclinare furcă/cursă 26° / 109.2 mm
Înălțime șa 805 mm
Capacitate rezervor 13 L
Greutate 195 kg
Instrumentar de bord digital-analogic

Ecran LCD, kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil

Dotări Lampă stop spate LED, port USB, sistem ABS