De la 5.000€ (TVA inclus)
De la 5.100€ (TVA inclus)
De la 5.200€ (TVA inclus)
MAI PUTERNIC DECAT TIMPUL
În centrul Classic 350 se află o inimă complet nouă care bate într-un ritm unic, asociată cu un nou șasiu twin downtube care rulează puternic și precis. Classic este aliatul tău indiferent de destinație, cu construcția sa fiabilă și frânele pe disc cu diametru mare pentru o frânare superioară. Modelul Classic este dotat și cu un confort superior, șaua sa mai lată asigurându-i pilotului o călătorie relaxantă.
CLASIC ATEMPORAL
Noul Classic 350 continuă să întruchipeze tradițiile și măiestria trecutului pe măsură ce renaște. Inspirat de modelul G2 de după război, născut pentru prima dată în anii 1950, noul Classic 350 continuă să fie o mărturie a design-ului atemporal care a uimit lumea motociclismului în zilele de glorie ale motociclismului britanic. Rezervorul de combustibil Classic în formă de lacrimă, sunetul distinctiv și farul consacrat Casquette - toate se armonizează ca un tot unitar, reîntregind capodopera care este acum Classic 350.
MAI LIN CU FIECARE CĂLĂTORIE
Alunecând pe șosea, bucurându-se de viraje, străbătând orașul sau șerpuind de drumuri rurale, noul Classic este echipat cu ghidon mai mare și anvelope mai late pentru o manevrabilitate sigură și fără efort. Cu o injecție de combustibil ireproșabilă și un ambreiaj ușor pentru schimbări line de viteză, noul Classic 350 oferă cea mai rafinată experiență de rulare, care îi va liniști, fermeca și încânta pe piloți.
TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAȚIE
Atemporal înseamnă și în pas cu vremurile, iar noul instrumentar de bord Classic combină eleganța unui vitezometru analogic cu funcționalitatea unui afișaj LCD. Royal Enfield TripperTM, un dispozitiv intuitiv de navigație turn-by-turn, te ajută să traversezi munții, țărmurile și orașul deopotrivă. Un port USB discret montat sub ghidon permite încărcarea în orice moment.
GALERIE
SPECIFICAȚII
Tip motor | SOHC, monocilindric, 4 timpi, răcire aer-ulei |
Capacitate cilindrică | 349 cc |
Raport de compresie | 9.5:1 |
Alezaj și cursă | 75 x 85.8 mm |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
Transmisie | Manuală în 5 trepte |
Transmisie finală | Pe lanț |
Putere maximă | 20.4 cp |
Cuplu maxim | 27 Nm / 4000 rpm |
Ambreiaj | Umed, multidisc |
Suspensie față | Furci telescopice, diametru de 41 mm, cursă de 130 mm |
Suspensie spate | Amortizoare duble cu preîncărcare reglabilă în 6 trepte, cursă de 102 mm |
Frâne față | Disc de 300 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Frâne spate | Disc de 270 mm cu etrier flotant cu un piston |
Anvelope față | 100/90 - 19 - 57P |
Anvelope spate | 120/80 - 18 - 62P |
Jante | 19" / 18", spițate |
Ampatament | 1390 mm |
Gardă la sol | 170 mm |
Lungime x Lățime x Înălțime | 2145 x 785 x 1090 mm |
Unghi înclinare furcă/cursă | 26° / 109.2 mm |
Înălțime șa | 805 mm |
Capacitate rezervor | 13 L |
Greutate | 195 kg |
Instrumentar de bord digital-analogic |
Ecran LCD, kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil |
Dotări | Lampă stop spate LED, port USB, sistem ABS |