
De la7.300€ (TVA inclus)
De la7.400€ (TVA inclus)
De la7.500€ (TVA inclus)
RĂMÂI AUTENTIC, RĂMÂI CLASIC
Fără să se abată de la ADN-ul său pur, noul Classic 650 le oferă riderilor un mix rafinat de estetică retro și livrare de putere fără efort. Silueta sa impunătoare și fluidă este pusă în mișcare de celebrul motor 650, oferind o experiență de condus atât rapidă, cât și elegantă.
Motorul cu doi cilindri paraleli debutează pe Classic 650 cu o calibrare rafinată pentru o experiență de condus calmă și cursivă, dar cu suficientă putere la dispoziție pentru momentele în care vrei să accelerezi cu încredere.
STABILITATE ȘI RAFINAMENT
Classic 650 combină măiestria unui șasiu consacrat cu performanța de top, oferind un design impunător și o experiență de condus deosebit de stabilă. Cu furcă telescopică pe față și amortizoare duble pe spate, furnizate de Showa, acest model garantează o manevrabilitate lină și siguranță maximă pe orice drum, pentru fiecare rider.


CLASIC PÂNĂ ÎN CELE MAI MICI DETALII
Rezervorul elegant, în formă de lacrimă, un semn distinctiv al gamei Classic, revine pe modelul 650, păstrând farmecul retro al acestei linii legendare.
De asemenea, semnătura farurilor față și spate ale familiei Classic se regăsește și pe Classic 650, incluzând lampa tip „casquette” și inconfundabilii „ochi de tigru”, alimentați de un amestec puternic de LED-uri și iluminat clasic, pentru o prezență de neconfundat pe drum.
Un vitezometru clasic este plasat alături de un display digital LCD, care îți permite să urmărești poziția treptei de viteză, distanța parcursă, nivelul de combustibil și multe altele.
Design-ul retro al modelului Classic 650 se remarcă de la ghidon până la roata față de 19” și cea spate de 18”, ambele echipate cu jante din aluminiu. Frânele hidraulice pe disc asigură control total, indiferent de suprafața de rulare.
SPECIFICAȚII
Tip motor | SOHC, doi cilindri în paralel, 4 timpi, răcire aer-ulei |
Capacitate cilindrică | 648 cc |
Raport de compresie | 9.5:1 |
Alezaj și cursă | 78 x 67.8 mm |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
Transmisie | Manuală în 6 trepte |
Transmisie finală | Pe lanț |
Putere maximă | 46.3 cp |
Cuplu maxim | 52.3 Nm / 5650 rpm |
Ambreiaj | Umed, multidisc |
Suspensie față | Furcă telescopică, diametru de 43 mm, cursă de 120 mm |
Suspensie spate | Amortizoare duble cu preîncărcare reglabilă, cursă de 90 mm |
Frâne față | Disc de 320 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Frâne spate | Disc de 300 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Anvelope față | 100/90 - R19 |
Anvelope spate | 140/70 - R18 |
Jante | 19" / 18", spițate |
Ampatament | 1475 mm |
Gardă la sol | 154 mm |
Lungime x Lățime x Înălțime | 2318 x 892 x 1137 mm |
Unghi înclinare furcă/cursă | 24° / 106.7 mm |
Înălțime șa | 800 mm |
Capacitate rezervor | 14.8 L |
Greutate | 243 kg |
Instrumentar de bord digital-analogic |
Display Tripper TFT de 4", turometru, vitezometru, kilometraj, indicator trip, indicator combustibil |
Dotări | Lumini LED, port USB, sistem ABS cu dublu circuit, șa ergonomică |