banner-web-classic-650.png

Classic 650

De la7.300€ (TVA inclus)

 

De la7.400€ (TVA inclus)

 

De la7.500€ (TVA inclus)

 

RĂMÂI AUTENTIC, RĂMÂI CLASIC

Fără să se abată de la ADN-ul său pur, noul Classic 650 le oferă riderilor un mix rafinat de estetică retro și livrare de putere fără efort. Silueta sa impunătoare și fluidă este pusă în mișcare de celebrul motor 650, oferind o experiență de condus atât rapidă, cât și elegantă.

Motorul cu doi cilindri paraleli debutează pe Classic 650 cu o calibrare rafinată pentru o experiență de condus calmă și cursivă, dar cu suficientă putere la dispoziție pentru momentele în care vrei să accelerezi cu încredere.

 

STABILITATE ȘI RAFINAMENT

Classic 650 combină măiestria unui șasiu consacrat cu performanța de top, oferind un design impunător și o experiență de condus deosebit de stabilă. Cu furcă telescopică pe față și amortizoare duble pe spate, furnizate de Showa, acest model garantează o manevrabilitate lină și siguranță maximă pe orice drum, pentru fiecare rider.

RoyalEnfield_Classic_650_feat_01.jpg
RoyalEnfield_Classic_650_feat_02.jpg

 

CLASIC PÂNĂ ÎN CELE MAI MICI DETALII

Rezervorul elegant, în formă de lacrimă, un semn distinctiv al gamei Classic, revine pe modelul 650, păstrând farmecul retro al acestei linii legendare.

De asemenea, semnătura farurilor față și spate ale familiei Classic se regăsește și pe Classic 650, incluzând lampa tip „casquette” și inconfundabilii „ochi de tigru”, alimentați de un amestec puternic de LED-uri și iluminat clasic, pentru o prezență de neconfundat pe drum.

Un vitezometru clasic este plasat alături de un display digital LCD, care îți permite să urmărești poziția treptei de viteză, distanța parcursă, nivelul de combustibil și multe altele.

Design-ul retro al modelului Classic 650 se remarcă de la ghidon până la roata față de 19” și cea spate de 18”, ambele echipate cu jante din aluminiu. Frânele hidraulice pe disc asigură control total, indiferent de suprafața de rulare.

SPECIFICAȚII

Tip motor SOHC, doi cilindri în paralel, 4 timpi, răcire aer-ulei
Capacitate cilindrică 648 cc
Raport de compresie 9.5:1
Alezaj și cursă 78 x 67.8 mm
Alimentare Sistem de injecție electronic EFI
Transmisie Manuală în 6 trepte
Transmisie finală Pe lanț
Putere maximă 46.3 cp
Cuplu maxim 52.3 Nm / 5650 rpm
Ambreiaj Umed, multidisc
Suspensie față Furcă telescopică, diametru de 43 mm, cursă de 120 mm
Suspensie spate Amortizoare duble cu preîncărcare reglabilă, cursă de 90 mm
Frâne față Disc de 320 mm cu etrier flotant cu două pistoane
Frâne spate Disc de 300 mm cu etrier flotant cu două pistoane
Anvelope față 100/90 - R19
Anvelope spate 140/70 - R18
Jante 19" / 18", spițate
Ampatament 1475 mm
Gardă la sol 154 mm
Lungime x Lățime x Înălțime 2318 x 892 x 1137 mm
Unghi înclinare furcă/cursă 24° / 106.7 mm
Înălțime șa 800 mm
Capacitate rezervor 14.8 L
Greutate 243 kg
Instrumentar de bord digital-analogic

Display Tripper TFT de 4", turometru, vitezometru, kilometraj, indicator trip, indicator combustibil

Dotări Lumini LED, port USB, sistem ABS cu dublu circuit, șa ergonomică