
De la5.900 € 5.300€ (TVA inclus)
De la6.000 € 5.400€ (TVA inclus)
De la6.200 € 5.600€ (TVA inclus)
De la6.450 € 5.850€ (TVA inclus) pentru varianta Tubeless
Preț promoțional valabil în perioada 1 feb. - 31 mai 2025, în limita stocului disponibil.
Oferta nu poate fi cumulată cu alte promoții sau reduceri.
NOUL STANDARD PENTRU MUNTE
O motocicletă cu un trecut plin de aventură ce rămâne fidelă filozofiei noastre de motociclism pur. Noul Himalayan păstrează capacitatea, versatilitatea și abilitatea de a merge oriunde te duce aventura. NIMIC din ceea ce ai nevoie acum, dar TOTUL pentru evoluția viitoare.
AVENTURA I SE POTRIVEȘTE CA O MĂNUȘĂ
Cel mai bun șasiu este cel pe care nu-l observi. De la combinația versatilă de roți de 21" pe față și 17" pe spate, până la scărițele mari pentru enduro și ghidonul lat, Himalayan colaborează cu tine în toate situațiile, on sau off-road. Șaua îngustă și rezervorul sculptat îți permit să-ți pui picioarele ferm pe pământ atunci când te oprești, în timp ce garda la sol ridicată și suspensia cu cursă lungă îți permit să alegi cele mai dificile trasee.


SHERPA 450
La fel ca modelul Sherpa de mare altitudine care l-a inspirat, acest motor are cuplul necesar pentru a te scoate dintr-o fundătură mlăștinoasă la 5.000 de metri deasupra nivelului mării, putând apoi să te bucuri în voie de cele 5 zile de călătorie înapoi spre casă.
TOT CE AI NEVOIE. ȘI NIMIC DIN CE NU AI.
Suspensia de calitate îți permite să menții motocicleta pe linia pe care ai ales-o pe cel mai accidentat teren, iar asta este exact ceea ce primești de la furca inversată Showa. Cadrul dublu din oțel este mai puternic, mai rigid și mai îngust între picioare, pentru un confort îmbunătațit în timp ce conduci în poziție ridicată. Manevrabilitate mai bună, stabilitate mai bună și echilibru mai bun. Rezervorul de 17 litri și economia excelentă de combustibil înseamnă un singur lucru - mai mulți kilometri și mai multă explorare. Faptul că este mai îngust și mai confortabil este un bonus de apreciat.
SPECIFICAȚII
Tip motor | DOHC, monocilindric, 4 timpi, răcire cu lichid |
Capacitate cilindrică | 452 cc |
Raport de compresie | 11.5:1 |
Alezaj și cursă | 84 x 81.5 mm |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
Transmisie | Manuală în 6 trepte |
Transmisie finală | Pe lanț |
Putere maximă | 40 cp |
Cuplu maxim | 40 Nm / 5500 rpm |
Ambreiaj | Umed, multidisc, slip & assist |
Suspensie față | Furcă telescopică inversată Showa, diametru de 43 mm, cursă de 200 mm |
Suspensie spate | Monoamortizor, cursă de 200 mm |
Frâne față | Disc de 320 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Frâne spate | Disc de 270 mm cu etrier flotant cu un piston |
Anvelope față | 90/90 - R21 |
Anvelope spate | 140/80 - R17 |
Jante | 21" / 17", spițate |
Ampatament | 1510 mm |
Gardă la sol | 230 mm |
Lungime x Lățime x Înălțime | 2245 x 852 x 1316 mm |
Unghi înclinare furcă/cursă | 26.5° / 127 mm |
Înălțime șa | 825 mm |
Capacitate rezervor | 17 L |
Greutate | 196 kg |
Instrumentar de bord digital |
Display TFT de 4" cu conectivitate Bluetooth, kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil |
Dotări | Navigație Google Maps, lumini LED, port USB-C, comenzi media, ABS comutabil cu dublu circuit, moduri de rulare selectabile, parbriz |